Logo Gmina Przesmyki

Zarządzanie Kryzysowe

Państwowa Straż Pożarna 

TELEFONY ALARMOWE: 998 oraz 112

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce
tel. (25) 643 26 66, faks (25) 643 21 14
e-mail: sekretariat@siedlce-straz.pl
zapraszamy na naszą stronę: http://www.siedlce-straz.pl

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łosicach
ul. Kolejowa 2A, 08-200 Łosice
tel. (83) 357 22 41; faks (83) 357 22 43
e-mail: losice@mazowsze.straz.pl
zapraszamy na naszą stronę: https://powiat.losice.pl/index.php?id=36

 

Zasady zachowania się na wypadek różnych zagrożeń:

Logo ZOSP  

 

  • huragan (silne wiatry)
  • pożary
  • uwolnienie niebezpiecznych środków chemicznych
  • upały 
  • gradobicie
  • śnieżyce (intensywne opady śniegu)
  • katastrofy budowlane
  • skażenia promieniotwórcze
  • alarm o skażeniach
  • alarm o klęskach żywiołowych

Do pobrania: Instrukcja zachowania

 

 

Pogotowie Energetyczne

TELEFONY ALARMOWE: 991 oraz 112

PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa
ul. Marsa 95, 04-470 Warszawa
tel. (22) 512 14 11, faks (22) 673 49 11
e-mail: sekretariat.ow@pgedystrybucja.pl
zapraszamy na naszą stronę: https://pgedystrybucja.pl

PGE Dystrybucja SA Rejon Energetyczny Siedlce
ul. Piłsudskiego 100/102, 08-110 Siedlce
tel. (25) 640 25 20, faks (25) 640 26 92
e-mail: RE06.ow@pgedystrybucja.pl
zapraszamy na naszą stronę: https://pgedystrybucja.pl/

Obszarowe Centrum Dyspozytorskie w Siedlcach i Pogotowie Energetyczne
Godziny pracy Rejonu: poniedziałek- piątek, godz. 7.00 -15.00
Sprawy dot. umów przyłączeniowych tel. 25 640 25 31 lub 25 640 25 80
Zgłaszanie uszkodzeń liczników tel. 25 640 25 97 lub 25 640 25 13
Podawanie wskazań liczników tel. 25 640 26 46 lub tel. 25 640 26 23

Logo PGE

Kiedy wzywać Pogotowie Energetyczne?
- gdy zauważysz uszkodzenia linii energetycznych
- uszkodzenia zamknięć lub wejść do obiektów energetycznych (np. zerwane kłódki, uszkodzone zawiasy, otwarte drzwi do stacji transformatorowej)
- gdy zauważysz, że nie ma prądu w Twojej dzielnicy/miejscowości
- gdy zauważysz, że licznik działa nieprawidłowo i powoduje brak zasilania lub zagrożenie dla życia i mienia

Kiedy dochodzi do uszkodzeń urządzeń energetycznych?
Uszkodzenia sieci energetycznej spowodowane są najczęściej czynnikami atmosferycznymi, takimi jak wichury, burze, oblodzenie linii oraz związane z nimi zrywanie przewodów przez spadające pnie i konary drzew. Niekiedy bywają wynikiem kradzieży elementów sieci dystrybucyjnej. Uszkodzeń i awarii nie wolno lekceważyć, nie wolno również próbować usuwać awarii na własną rękę i samodzielnie naprawiać urządzenia zarówno energetycznego jak i elektrycznego.

Gdy zabraknie prądu:
- sprawdź bezpieczniki
jeśli są sprawne:
- zapytaj sąsiadów, czy oni także nie mają energii elektrycznej
jeśli także nie mają:
- zobacz, czy nie ma zasilania na całej ulicy
jeśli nie ma:
- kliknij tu, by sprawdzić, czy PGE Dystrybucja SA wie już o przerwie w dostawie energii
jeśli Twojej miejscowości/dzielnicy nie ma na mapce:
- zadzwoń i podaj następujące dane:
miejscowość, z której dzwonisz; adres; imię i nazwisko; od kiedy nie ma prądu.

Jak pracuje Pogotowie Energetyczne?
Pracownicy Rejonu lub Posterunku odbierają zgłoszenie o uszkodzeniu i decydują o wysłaniu ekipy Pogotowia Energetycznego na miejsce awarii. Pogotowie to będzie mogło interweniować, jeżeli uszkodzeniu ulegnie sieć lub urządzenia elektroenergetyczne będące własnością Zakładu Energetycznego i znajdujące się na zewnątrz budynku. Pracownicy Pogotowia Energetycznego naprawiają bądź zabezpieczają doraźnie w celu późniejszej naprawy uszkodzone linie energetyczne niezależnie od pory dnia, 24 godziny na dobę. W pierwszej kolejności usuwane są awarie stwarzające zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi, np. przewody leżące na ziemi, przewrócone słupy linii energetycznych, zerwane przewody przesyłowe itp. W dalszej kolejności przywracane jest zasilanie domów i obiektów przemysłowych.

Wójt gminy zaprasza

<p><strong>Andrzej Lucjan Skolimowski</strong></p>

Andrzej Lucjan Skolimowski

Przyjęcia interesantów:

Wtorek 8:00 - 17:00

Urząd Gminy w Przesmykach

ul. 11 Listopada 13
08-109 Przesmyki

Urząd czynny w dniach:
* pon. - pt. – 8:00 - 16:00
* wtorek – 8:00 - 18:00 (w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19 urząd czynny do 16:00)

tel./faks
(25) 641 23 11
(25) 641 23 22
e-mail:
gmina@przesmyki.pl
tłumacz języka migowego

Ikona MIGAM

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

marzec 2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.